الاسم | الزيارات
297
الانجليزي اللي درسناه في المدرسة و الجامعة مش انجليزي خالص.. و لاحتى مشي من انجلترا ولا امريكا.. و ان اللي درسونا انجليزي كلهم عيخشوا النار وبئس المصير .. وشكراً >>

الأخبار الأكثر قراءة خلال 24 ساعات
المكارح
قبل 18 ساعة و 28 دقيقة