الاسم | الزيارات
297
طبيعي ان تعلن الدول منكوبة وتطلب مساعدات في حال الكوارث لكن اللي مش طبيعي ان لايعرف المتبرع لمن تسلم المساعدات ومن المسؤول، الانتقالي ولا للحكومة؟! وكله بيتنصل! يعني تكررت نفس ازمة الازدواجية اللي >>

الأخبار الأكثر قراءة خلال 24 ساعات
المكارح
قبل 8 ساعة و 31 دقيقة