الاسم | الزيارات
297
حلو أوي لما الواحد يزهق يقدر يمشي. أنا أحياناً بزهق، بس مقدرش أمشي. لو مشيت ممكن أتسجن. في ناس كتير زيي، تزهق بس ما تقدرش تمشي .. تموت وهي زهقانة !! الزعيم عادل إمام في فيلم المنسي .. >>

الأخبار الأكثر قراءة خلال 24 ساعات
المكارح
قبل 2 ساعة و 34 دقيقة